Begin juni heeft nog een gedreven YOP groep het certificaat mogen ontvangen
Na het volgen van 12 intensieve marketing trainingen hebben Laura (Smart Robotics), Jim (Westmore), Elke (Academy Bartels) en Rens (Co-ordSport) het YOP masterclass certificaat behaald. Het was wederom een diverse groep die elkaar ondersteund en uitgedaagd heeft om zo het meeste uit de online marketing trainingen te halen.
Elke training was gericht op een specifiek marketing onderdeel. Ze hebben theorielessen en workshops gevolgd en daarnaast brainstorm sessies gehouden om zo de theorie toe te passen op hun eigen organisatie.
Laura (Marketing & Communication officer) kijkt erg positief terug op haar deelname aan de masterclasses. ‘Voor mijn rol binnen Smart Robotics waren met name de onderwerpen omtrent content marketing, SEA, SEO, social advertising (LinkedIn) en e-mailmarketing interessant, omdat deze heel goed toepasbaar zijn binnen de B2B markt. Uiteraard hoort daar de analyse d.m.v. Google Analytics ook bij. Het was heel fijn om deze onderwerpen beter te leren kennen door middel van een gerichte training, in plaats van het zelf uit te zoeken. Daardoor heb je meteen de handvaten om er ook daadwerkelijk mee aan de slag te gaan, én heb je alle informatie in één overzicht om op terug te vallen als je even iets niet meer weet. De begeleiding vanuit YOP is super fijn en je kunt dit meteen toepassen op jouw organisatie. Ik kijk er naar uit om de opgedane kennis toe te passen!’
Heb je interesse om jouw online kennis te vergroten? Dan nodigen wij je graag uit voor een YOP Masterclass Proefdag om nader kennis te maken. Tijdens deze dag kan jij ons ervaren als trainingspartner en bepalen of het jaarprogramma voor jou en jouw organisatie van toegevoegde waarde is.