Wat is YOP daily?

Werkgever
Heeft u nog geen online marketeer in dienst en wilt u graag online kennis in uw organisatie borgen? Heeft u moeite met het vinden van een geschikte kandidaat?

 

Junior Online Marketeer
Heeft u 1 of 2 jaar werkervaring en de ambitie om online marketeer te worden? Is er vanuit uw opleiding nog te weinig ervaring opgedaan?

 

Middels YOP daily bieden wij de oplossing voor deze situaties door de kennis en ervaring van een team gespecialiseerde online marketeers, te combineren met de ambitie van een Young Online Professional. Eén dag per week draait de YOP mee in ons team en leert van onze specialisten. De overige dagen werkt de YOP aan campagnes voor uw organisatie bij u op kantoor met op ieder moment de kennis van een ervaren online marketing team ter beschikking.

Wat zijn de voordelen voor u als opdrachtgever?

U hebt een gedreven online marketeer in dienst voor een nader te bepalen aantal uur per week.
Op ieder moment de kennis van een ervaren online marketing team ter beschikking.
Selectie van de YOP en inhoudelijke aansturing worden volledig verzorgd.

Wij plaatsen een gedreven online marketeer binnen uw bedrijf, die 36 uur* per week bij u in dienst is. Van deze 36 uur werkt de YOP 4 uur per week bij ons aan opdrachten voor uw bedrijf. Bij de plaatsing zorgen we ervoor dat de ambities van de YOP aansluiten bij die van uw bedrijf. *voorbeeld

Informatie aanvragen

De snelheid waarmee online zich ontwikkelt, maakt het voor de individuele online marketeer een uitdaging om volledig op de hoogte te kunnen blijven. Tevens kan een kennisvacuüm ontstaan wanneer deze marketeer alleen invulling gaat geven aan alle online marketing campagnes en er geen collega's zijn om mee te sparren. Wekelijks overleg met een team gespecialiseerde online marketeers lost deze problemen op. Per week is er vanuit ons 2 uur begeleiding beschikbaar voor de YOP. In deze tijd kan de YOP op proactieve wijze vragen stellen en gebruik maken van de interne kennis.

Informatie aanvragen

Bepalen van het kennisniveau van een online marketeer kan lastig zijn. En in hoeverre is er veel ervaring nodig voor het grootste deel van de uit te voeren werkzaamheden? Na het tekenen van de overeenkomst gaan wij aan de slag om een YOP te selecteren die het beste past bij uw opdracht. Samen met u worden de werkzaamheden bepaald en het YOP-programma afgestemd op de kennis die nodig is om uw online marketingstrategie te realiseren. Zodra wij een geschikte YOP gevonden hebben, vindt er een kennismakingsgesprek plaats tussen u en de YOP.

Informatie aanvragen
De YOP wordt voorzien van alle benodigde online tools die aansluiten bij zijn profiel.
Bij plaatsing van een YOP dragen wij het werkgeversrisico bij ziekte.
Na een jaar de mogelijkheid om de YOP zelf in dienst te nemen.

Wij zorgen ervoor dat de YOP is voorzien van alle benodigde online tools, bijvoorbeeld AdWords, BING, Analytics, Hotjar en Optimizely.

Informatie aanvragen

Wij plaatsen de YOP bij u voor een periode van 6 of 12 maanden. Hierbij geldt dat wij gedurende de afgesproken periode het werkgeversrisico dragen bij ziekte (doorbetaling van loon) en bij ontslag (ontslagvergoeding). Voor onze overige voorwaarden verwijzen wij u naar onze Algemene Plaatsingsvoorwaarden.

Informatie aanvragen

Na 12 maanden heeft u de mogelijkheid de YOP zelf direct in dienst te nemen tegen een marktconform salaris. Dit is natuurlijk afhankelijk van of de YOP zijn meerwaarde gedurende het traject heeft bewezen of niet.

Informatie aanvragen

Wij plaatsen een gedreven online marketeer binnen uw bedrijf, die 36 uur* per week bij u in dienst is. Van deze 36 uur werkt de YOP 4 uur per week bij ons aan opdrachten voor uw bedrijf. Bij de plaatsing zorgen we ervoor dat de ambities van de YOP aansluiten bij die van uw bedrijf. *voorbeeld

De snelheid waarmee online zich ontwikkelt, maakt het voor de individuele online marketeer een uitdaging om volledig op de hoogte te kunnen blijven. Tevens kan een kennisvacuüm ontstaan wanneer deze marketeer alleen invulling gaat geven aan alle online marketing campagnes en er geen collega's zijn om mee te sparren. Wekelijks overleg met een team gespecialiseerde online marketeers lost deze problemen op. Per week is er vanuit ons 2 uur begeleiding beschikbaar voor de YOP. In deze tijd kan de YOP op proactieve wijze vragen stellen en gebruik maken van de interne kennis.

Bepalen van het kennisniveau van een online marketeer kan lastig zijn. En in hoeverre is er veel ervaring nodig voor het grootste deel van de uit te voeren werkzaamheden? Na het tekenen van de overeenkomst gaan wij aan de slag om een YOP te selecteren die het beste past bij uw opdracht. Samen met u worden de werkzaamheden bepaald en het YOP-programma afgestemd op de kennis die nodig is om uw online marketingstrategie te realiseren. Zodra wij een geschikte YOP gevonden hebben, vindt er een kennismakingsgesprek plaats tussen u en de YOP.

Wij zorgen ervoor dat de YOP is voorzien van alle benodigde online tools, bijvoorbeeld AdWords, BING, Analytics, Hotjar en Optimizely.

Wij plaatsen de YOP bij u voor een periode van 6 of 12 maanden. Hierbij geldt dat wij gedurende de afgesproken periode het werkgeversrisico dragen bij ziekte (doorbetaling van loon) en bij ontslag (ontslagvergoeding). Voor onze overige voorwaarden verwijzen wij u naar onze Algemene Plaatsingsvoorwaarden.

Na 12 maanden heeft u de mogelijkheid de YOP zelf direct in dienst te nemen tegen een marktconform salaris. Dit is natuurlijk afhankelijk van of de YOP zijn meerwaarde gedurende het traject heeft bewezen of niet.

Hoe werkt het?

Een Young Online Professional type kiezen

Onze online strateeg bepaalt samen met de opdrachtgever welk type YOP het beste past binnen de organisatie.

Online marketingstrategie ontwikkelen

Het is belangrijk dat de opdrachtgever een online marketingstrategie heeft. Deze bestaat uit doelen, doelstellingen, doelgroepen, strategieën, online marketingkanalen, inhoud en een planning. Dit geeft de YOP een richtlijn bij de invulling van zijn werkzaamheden. Wij helpen de opdrachtgever graag de strategie samen te formuleren in twee sessies.

Selectie Young Online Professional

Wij selecteren de YOP die het beste past bij de opdracht van de opdrachtgever. Samen met de opdrachtgever worden de werkzaamheden bepaald en het YOP-programma afgestemd op de kennis die nodig is om de online marketingstrategie te realiseren.

Start traject Young Online Professional

In de eerste 2 weken gaat de YOP 4 dagen per week bij ons aan de slag met een trainingsprogramma dat overeenkomt met zijn profiel. Tevens werkt de YOP, in samenspraak met een ervaren online marketeer, aan de planning voor de uitvoering van zijn taken voor de opdrachtgever. De andere dag van de week is de YOP bij de opdrachtgever om kennis te maken en de opdracht voor het komende kwartaal te bespreken.

Het verloop van het traject

Vanaf de derde week is de YOP 36 uur* per week werkzaam voor de opdrachtgever waarvan 4 dagen per week op locatie. Van deze 36 uur werkt de YOP 4 uur per week bij ons aan opdrachten voor de opdrachtgever. Daarnaast besteedt de YOP wekelijks 4 uur zelfstandig aan zijn trainingsprogramma. Er is per week 2 uur begeleiding beschikbaar vanuit ons. In deze tijd kan de YOP op proactieve wijze vragen stellen en gebruik maken van de interne kennis.          *voorbeeld

Evaluatiegesprek

Eens per kwartaal, of indien gewenst vaker, is er overleg tussen de opdrachtgever, de YOP en onze online strateeg. In dit overleg wordt besproken welke vorderingen geboekt zijn binnen de planning die gekoppeld is aan de online marketingstrategie.

Young Online Professional in dienst nemen

Na een jaar heeft de opdrachtgever de mogelijkheid om de YOP direct zelf in dienst te nemen wanneer deze zijn meerwaarde heeft bewezen.

Vraag informatie aan

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met u op over de mogelijkheden van YOP.

Aanvraag informatie YOP daily